Hej på er :)

 Nu är jag åter tillbaka i hemmet och soffan med mitt hjärta!! Har haft en fullspäckad dag med att träffa lite vänner som sagt och avslutade kvällen med att gå ut och äta med Denice :) Jättemysigt! Egentligen skulle det vara kul att spela in samtalen man har :D Gud vad tjejer pratar med varandra alltså!!
 Jag har lite panik faktiskt, Gabriel är ju åtta månader och jag inser att det är dags att verkligen börja planera igen! Jag är en person som mår väldigt bra av rutiner och en bra planering så att inte allt hamnar på sniskan, ännu viktigare sen man fick barn!! Det jag ska göra är att hoppa på sjuksköterskeutbildningen på högskolan som jag är helt klar för, sen måste man jobba i ett år tror jag, sen ni, då blir det inriktning BARNMORSKA :D Fattar ni vad sjukt spännande jobb, iaf jag tror att man aldrig någonsin kan tröttna på det jobbet! Det passar mig!! Jag har vetat att jag vill bli det sen jag gick på gymnasiet, men sen har det hänt mycket. Och tur är väl det eftersom jag nu sitter här med världens underbaraste sambo, och två gemensamma söner <3 Jag har hunnit resa, Mycket! Även jobbat i London och i Norge vilket känns som en otrolig erfarenhet och som bara är ett plus för mig att jag hunnit med nu när livet plötsligt har tagit en sån vändning! Och självklart ska jag utbilda mig till det jag verkligen vill, men jag känner mig inte helt redo än. Jag vill verkligen vara helt redo!! Och det innebär nog att jag vill umgås med mina små och kanske jobba lite med något nytt först. Vi får se, jag måste iaf börja planera på allvar :)

 Men inte nu, nu blir det ligga raklång på soffan i älsklingens famn! Puss
Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Åh vad kul att bli barnmorska:) jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir "stor" hihii

Såg lite i butiker idag och massa nytt från Joha men såg inget av de du lagt upp i bloggen:(

Puss & kram

2011-08-31 @ 21:05:26
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback