Godkväll fina :)

 Idag har vi haft en relativt lugn dag, jag och Gabriel hälsade på Madde och hennes smågrabbar. Så hämtade jag Samuel vid 14 så även han kom och lekte lite med oss.. Trevlig dag med avslutning i form av en mormor som svängde in efter jobbet i ett rus av barnbarnsabstinens ;) Nu har vi lagt våra små, men nyss så började Samuel ropa att han ville ha mer mat vilket jag ju inte kunde neka honom till. Så nu sitter jag och skriver med bara högern och håller om min smörgåsätande prins med vänstern <3 Men detta ska givetvis inte bli en vana för den lilla luringen!

 Dagens bilproblem har nu mynnat i att vi står i behov av en ny fläkt! Vilket kan bli imorgon om vi har tur.. Vi vill inget annat än komma iväg till Norge nu och umgås med alla där. Angående mitt och Tom Ares förflutna borta i Norge och allt som hänt under vägen sen vi möttes väljer jag att inte gå in på här i bloggen. Det har varit mycket jobbigt och ett väldigt känsligt ämne då han hade en familj då vi träffades och det viktigaste av allt en son. Vi valde att flytta från Norge hit till Sverige pga av att alltför många la sig i våra val och beslut. Nu bor vi här i Sverige, och hans son är välkommen till oss precis när han vill. Vi kommer att åka till Norge, men det är inte bara bara att bege sig iväg med två så små, det är mycket som ska klaffa! Speciellt en ordentlig bil när man ska köra i nästan 10 timmar.. Jag känner att jag får ont i magen på en gång när jag ser en kommentar som den där som bara är anklagande på alla sätt och vis. Jag känner även att om någon anser eller vill få fram något så finns faktiskt Tom Are här att kontakta! Men det är lätt att sitta och skjuta taggar bakom en anonym kommentar!

 Nu ska jag skicka in en fotoframkallning och laga storkok så att det finns mat i frysen när nöden kräver :)

 Kram på er allihopa!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback