Ett barn, två eller tre :)

 Idag har vi haft bara Gabriel som sagt och han har varit störtnöjd precis hela dagen.. Han har fått svänga runt med mamsen och papsen på lite ospännande äventyr. När han tog en nap passade vi på att fika lite och bara prata om allt mellan himmel och jord. När man har barn är det egentligen bara kvällarna man har att verkligen nå varandra helt, iaf när dem är så små och kräver sitt! Men en sån skillnad att bara ha en för en dag, då undrar jag vad man hade för sig när man bara hade en ;) Och ändå vill jag så gärna ha minst en till liten underbaring om inte jättelänge <3 Men bara för det så innebär det inte att jag inte tycker det är härligt med lite barnledigt ibland :) Jag tror även att Samuel och Gabriel blir lite smått irriterade på varandra när dem umgås hela dagarna vilket är ytterst naturligt. Så Samuel njuter nog i fulla drag när han får vara helt i centrum och ingen lillebrorsa stör. Han har hunnit med både Älgsafari och Sommaryran här i Gävle idag :) Och jag har fått prata en sväng med honom i telefonen och när jag sa godnatt sa han Bye bye tillbaka, hihi, lillgullet. Sen när mormor tog tillbaka luren hade jag visst fått en slängkyss ifrån lillgrynet som satt i plurret :) Tänk att man längtar efter den där lilla vilden när han är borta en stund :))



 Gabriel och mamman idag :)

 Nu blir det kycklinggryta och ris här och mys framför tv:n.. Kram så länge!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback