En bild!

 Ja jag vet att jag är tjatig ikväll, men det är inget att se på tv:n, en tvätt är i maskinen och det är faktiskt på en hyfsad nivå städmässigt ;) Då kan man ju få sitta här tillbakalutad i soffan och göra lite onödigheter :) Ville dela med mig en liten bild från idag!! Jag och Madeleine (för övrigt en gammal klasskompis till mig) ha nu lyckats pricka in helt på avstånd att få två pojkar var ungefär samma tidpunkter.. Kul faktiskt! Gabriel och hennes lilla Olle skiljer det bara en enda dag emellan :) Han är född 13 dec och Gabriel 14 dec! Tajming!! :) Idag när vi sprang runt å jagade våra två stora kom vi tillbaka till köket och hittade minstingarna såhär....


 Hur söta?? :)

 Länge, länge satt Olle och smaskade på Gabriels öra (tur han inte har fått några tänder än), inte så fräscht enligt oss kanske, men deras sätt att umgås!!! Gullisarna!! :)

 Nu ska jag ge mig för ikväll, det här blir för tjatigt :D Nu vill mitt hjärta nog rå om mig lite efter en heldag ifrån varandra!! Godnatt på er
Kommentarer
Postat av: Jouline

Hi,hi så söt bild^^

2011-08-10 @ 01:58:31
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback