Cirkusdags!

 Nu sover S och G sin lilla middagsdupp! Efter det blir det påklädning och så beger vi oss för att lämna över dem till sina gudföräldrar, som jag nämnde igår så ska dem ju på cirkus idag! Allra första gången på cirkus, i tidig ålder tycker jag.. Samuel 21 månader och Gabriel 8 månader :D Hoppas dem sköter sig fint, eller allra helst inte blir rädda. Dem har ju en förkylning båda två så lite hostigt och snorigt är det, jag och älsklingen har övervägt om vi ens ska släppa iväg dem idag. Men när Samuel går på dagis så är det oftast nån förkylning i luften här hemma så då skulle vi ju aldrig kunna göra något eller skicka bort dem. Och vi som inte har så många runt oss uppskattar så otroligt när vi får några timmar egentid, även om vi älskar små gullena våra långt och brett ;)

 Nu ska jag packa lite extrakläder och lite snacks till dem och sen blir det nog en kopp kaffe och lite Mama, jag hade inte tid med tidningarna igår.. Hur ska jag ha tid med det när jag har en underbaring i soffan bredvid mig ;D

 Trevlig lördag på er!
Kommentarer
Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

TACK så mycket söta du! :)

Hoppas att ni får en liten dotter i framtiden. Jag som hade 2 söner blev faktiskt superglad när det kom en tös som nummer 3.



Hoppas cirkusen blir skoj och att ni får en härlig egentid -alltid behövligt!

KRAM

2011-08-27 @ 14:12:16
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback