19.05

 Såhär dags härhemma sover våra små, vilket är väldigt härligt för oss även om man älskar dem ;) Och sen sover dem hela natten, oftast, Gabriel kan vakna till lite ibland speciellt som nu då han har en sån hosta. Idag var vi till hälsocentralen med honom för att få nåt hostdämpande och hon tyckte att hans andning var ansträngd så vi fick hostdämpande och luftrörsvidgande till honom. Jag har inte märkt nån skillnad än men det kan ju ta lite tid..

 Här är Samuels nya älgmössa :D Fiin va?? Söt om inte annat och allt klär en liten skönhet!! Finns på Lindex för 129:-




 Nu har jag nyss haft ett lååångt samtal med Denice, min älskling :) Tänk att när man får barn hinner man inte med att umgås med sina fina vänner på samma sätt som förr, men man älskar dem precis lika mycket för det! Och har så många minnen :D Nästa vecka blir det tjejdejt stumpan min <3

 Nu, hänga tvätt, fortsätta min overalljakt på nätet medans älsklingen svär över en Rosenborgmatch :P Sen har vi köpt lite gott kvällsfika så lite tända ljus och en mysstund får bli av innan läggdags <3

 Imorrn.. Hmm, då tror jag och hoppas att Gabriel har sovit bort sin hosta så att vi kan ta med smågrabbarna till Fjärran och bada lite :)

 Kram på er fina :)
Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

ååh vad fin den mössan är! Jag längtar tills det blir kallt nog för Viggo att ha sin! :D



Sv: jaså är din man norsk? Jag undviker gärna allt som har med Norge att göra just nu o njuter av att vara tillbaka i Sverige, haha! Beställde vår overall från smilebutiken.se :)

Ja grabben var jäklans tidig med att gå, de generna har han från mig men tandlös är han och det har han nog från far sin. haha! Han hade gärna fått vänta lite med de där stegen, det blir mer och mer kaotiskt här hemma nu ;)



Kram!

2011-08-25 @ 22:03:15
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback