06.15

 Det är en rätt okristlig tid enligt mig och idag vaknade Gabriel just den tiden för att inte ha några planer alls på att somna om en stund. Antagligen beror det på att han känner sig så täppt när han vaknar, lillgrynet. Här utanför känns det i luften att det är höst på ingång och då är det egentligen rätt mysigt att kliva upp tycker jag. Två år i rad har jag ju varit gravid den här tiden på året och det saknar jag, jag har alltså gått in i 6:e månaden med små prinsar i september och haft riktiga gravidkulor båda gångerna :) Dem tiderna vaknade jag oftast jättetidigt och gick upp och drack massa te. Om jag får bestämma så blir det inte många år tills det blir bebisverkstad igen och älsklingen är med på noterna utan tvekan, vi vill båda ha en stor familj <3

 Nu ska jag sätta på kaffe här, och göra Samuel klar för dagen.. Gabriel är redan tvättad och påklädd så tidigt som han ska upp ;)

 Ha en fin söndag alla!
Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag vaknar den tiden och ibland tidigare av mig själv =) Är en morgonpigg en =)

2011-08-28 @ 10:49:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback